poniedziałek, 19 października 2009

DJ FACE - myspace.com/djface77

W necie znalazłem wywiad z Face’em, do którego wstęp idealnie obrazuje postać Michała:

Face jest jedną z tych osób, których nie da się nie lubić. Zawsze wesoły, dużo gadający i ciągle robiący sto rzeczy na raz. Jeśli jesteście słuchaczami czwartkowych audycji hiphopowych w radiu RMI FM, doskonale znacie jego głos i klimaty muzyczne, które lubi najbardziej. Nadworny dj Rapportu, Terytorium oraz klubu Bowling Rodło w Pile. Właściciel Vinyl Store. Człowiek kochający czarne brzmienia jakich dziś mało... Panie i Panowie – DJ FACE!
(pełen wywiad).

Warto dodać, że Face jest ponadto zapalonym sportowcem. Jego sklep z winylami jest miejscem kultowym. Przez wiele lat regularnie się w nim zaopatrywałem. Ponadto wydaje regularnie mixtapy. Najbardziej płodna jest chyba seria Brrrrudne Południe. Mamy wiele wspólnych tematów i bardzo cenię go jako człowieka i dj’a.
Jest absolutnym asem w odnajdywania i zdobywania kawałków. Kiedy mam problem ze zdobyciem jakiegoś tytułu wale do niego jak w dym. Wg. mnie gość ma 99 procentową skuteczność. Dla mnie to absolutny szok. Bo lepiej odnajdywałem się w wygrzebywaniu płyt w sklepach fizycznych niż w necie.

Face ma bardzo liczną grupę fanów w Poznaniu i całej Polsce. Reprezentuje oryginalny styl grania. Posiada znakomity smak i selekcję muzyczną oraz potężny zapas materiału. Oscyluje głównie w gatunkach rnb, "soft rap" i dirty south.
Jest ojcem kilku kultowych imprez, z których większość trwa do dziś. Jeżeli znajdziecie się w Poznaniu to warto sprawdzić tego Pana. Poniedziałek, Środa, Sobota – klub Terytorium, Poznań. Piątek – Piła.

Sklep:
vinylstore.com.pl
myspace z pełną zdjęć galerią oraz linkami do ściągnięcia mixtejpów (POLECAM):
myspace.com/djface77



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz