poniedziałek, 7 grudnia 2009

Z obłoków na ziemię...


Od dziś oficjalnie dostępny jest mixtejp Eskaubei + dj Zoltan - Z obłoków na ziemię.

Materiał przesłuchałem na lotnisku we Frankfurcie w oczekiwaniu na dalsze połączenie. Muszę przyznać, iż Panowie Skub i Zoltan świetnie umilili mi trudy podróży. Mixtejp jest REWELACYJNY. Przede wszystkim od pierwszego kawałka towarzyszą nam KLASYCZNE, NAJZAJEBISTSZE bity. W 100% hip-hopowe w mojej definicji tej muzyki. Groove, vibe i automatycznie bujająca się głowa. Zaskakujące featuringi np. z Erykha Badu. Najfajniejsze, że nie zepsute a dające nowy wymiar zapomnianym lekko kawałkom. Jak dla mnie bardzo przemyślane, prawdziwe i pełne emocji teksty. Flow, który nie meczy a nawet woła chcę więcej. Utwory dobrane i zmixowane w spójny sposób. Serdecznie dziękuję za tą muzyczną podroż Skubowi i Zoltanowi. Chyle czoła po raz tysięczny dla autorów oryginałów wykorzystanych w tym mixtejpie . Dla mnie BOMBA, którą polecam i Wam.

pobierz mixtejp TUTAJ










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz