poniedziałek, 16 lutego 2009

mixtyfikacja 7


Jak większość osób już pewnie wie na początku stycznia ukazał się mój nowy mixtejp. W zasadzie dwa nowe mixtejpy. Tym razem postanowiłem dokonać podziału tematycznego. 7a rap, 7 b rnb.
Na imprezach gram dużo rnb dlatego jestem zadowolony, że powstał mix związany z tym tematem. Jego zawartość początkowo miała być trochę inna ale ostatecznie zrezygnowałem z większości klasyków gdyż nie chciałem powielać w nieskończoność tego samego.

Z wydaniem płyty było trochę przygód i niestety musiałem przekładać kilka razy premierę. Znalazłem sponsora, z którym niestety w trakcie realizacji projektu trochę nie zgodziliśmy się co do wielkości i miejsca umieszczenia logotypów. Szkoda. Z drugiej strony jest to kolejna nauka żeby tego typu kwestie uzgadniać na początku i najlepiej na piśmie.

Przy masteringu materiału pomógł mi służąc radą dj Motyl z Katowic. Standardowo kiedy pojawia się ksywka innego dj’a znajdziecie jego opis poniżej.

Wracając do mixtyfikacji. Obydwie części są dostępne na djnoz.pl lub noz myspace

Jeżeli jeszcze tego nie masz to ssij na zdrówko.

2 komentarze:

  1. Kozacka okladka! I 7 bardzo dobra mieszanka..polecam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam polecam polecam !!!!
    Grześ pamiętaj - JESTEŚ W PORZĄDKU !!!

    OdpowiedzUsuń